Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 april 2012

Tionde april tjugohundratolv.

Har haft en fantastisk helg, men jag saknade Rasmus varenda sekund som gick. Vi blev klara med de sista detaljerna i hallen, bl.a. fick vi upp den stora spegeln och ishockey sakerna på väggarna. Jag blev riktigt nöjd med hallen.

Nu sover Rasmus för natten och har gjort i drygt en timme nu, jag sitter i soffan med kaffe och nybakta gula rutor och tittar på tv. Men jag är jätte trött så jag ska sova snart jag också.

Längtar tills jag får träffa min pojk igen! Undra när det blir..? Jag saknar honom! Tack o lov att telefon finns. Imorgon har vi varit tillsammans i sju underbara månader <3

Trevlig kväll! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.