Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 maj 2012

EN MAKALÖS MANICK....

Jag blir så besviken. Fick ju hem min digitalbox idag.. Och när jag hade kopplat in den EXAKT som man skulle, så följde jag instruktionerna som medförde, där det stod att när man hade startat igång boxen, så skulle det automatiskt dyka upp en installationsguide i tv-rutan.. Tror ni att det gjorde det?? NEJ! Givetvis inte. Fick inte upp någonting. Rutan var helt svart och ingenting hände. Att det var kopplat rätt, det märkte man för det kom en truddilutt när den startades men sen svartnade rutan helt. Varför?? Jag som såg fram emot att få visa Rasmus sina favoritprogram m.m. Så jag ska ringa till dem imorgon och fråga varför det inte vill fungera. Det som framstod vara så lätt och smidigt. Men då borde det ju även funkar bra tycker man ju.. Åh har grubblat på detta hela kvällen, samtidigt som jag sprungit till tvättstugan och "lekt" med Katrine och Dennis. Fick självklart alla sängkläder upptvättade och noggrant ihop vikta, trots allt flummande och fjantande. Skrattat har vi iallafall gjort, haha. Och sen så förlorade Sverige i hockeyn idag, mot Ryssland. 7-3 vann Ryssland med, lite fult spelat av dem men de var ju bra. Få se hur Sverige tar detta i nästa match. Men nu ska jag sova. Rasmus väcker mig snart, har jag tur så vaknar han runt nio, halv tio.. Men jag blir inte ledsen om han så skulle vakna vid kl sju, men det händer så sällan. Oavsett när han vaknar så får jag några timmars sömn och jag behöver minst fyra timmar för att vakna utvilad.

Godnatt!! (BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.