Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 maj 2012

Idag kom det!

Min efterlängtade kabel-TV boxer ifrån SAPPA!! Så i eftermiddag så kan jag hämta ut det och sen hem och sätta igång Disney Junior till Rasmus. Åh vad han kommer att bli glad över att kunna kolla på nya avsnitt av Händige Manny och alla andra barnprogram. Och jag kan kolla på mitt älskade TLC och TV4 Fakta!

WOOOHOOOOOOO!!!




Jag är så otroligt glad och lättad att det funkade! Nästa steg är att spara ihop pengar till en ny tv och en ny dammsugare. Och så snart Rasmus börjar att klättra ur spjälsängen, så blir det att köpa en växasäng. Men jag hoppas att det dröjer tills dess, för jag tror inte att Rasmus kommer att ligga kvar i en växasäng, utan springa upp och göra allt möjligt - förutom att sova. Men det lär han sig nog med tiden, för sova måste han ju göra.


Just nu sover Rasmus, men han ska strax vakna. Ska hänga upp lite tvätt och tappa upp diskvattnet, så är det klart tills ikväll. Tänk, det är redan fredag, men denna helgen kommer att kännas annorlunda, för detta är första helgen på över 8 månader, som jag inte träffar mitt hjärta, som åker på en Tysklandsresa med sitt jobb imorgon. Lite trist för min del, men jag överlever. Jag har trots allt det allra bästa hos mig - Rasmus - och så får jag längta till nästa helg istället. Jag älskar mina pojkar!

Mjölken är slut, så det blir väl att ta en runda ner till affären sen också, när vi ändå ska hämta ut tv-boxen. Åh vilken underbar fredag! Undra om mormor vill komma hit en stund, leka med Rasmus medan jag tvättar sängkläderna och kanske titta på tv med mig ikväll?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.