Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 januari 2013

barnfri och sjuk..

Denna helgen är jag barnfri, känns skönt att få ladda upp batterierna lite. Rasmus är hos sin pappa och kommer hem imorgon igen. Men då blev vi sjuka här hemma istället. Vaknade idag och mådde asdåligt, det är väl typiskt, men ändå bra, ifall man hinner friskna till innan Rasmus kommer hem, så att han inte blir smittad och sjuk han också.

Idag ska jag faktiskt spela lite Diablo3, ska bli kul att se hur långt jag hinner avancera idag innan jag blir trött.

Igår kväll var vi ute och åt på den lokala Kina restaurangen, vilket var jätte gott och jätte trevligt. Det var även första gången som jag och Daniel var ute och åt själva. Så det blev en lugn och mysig avslutning på fredagskvällen. Väl hemma igen, så bäddade vi ner oss i soffan och kollade på ett avsnitt Ghost Adventures. Sen dök vi bägge två i sängs, helt utmattade av en lång dag. Jag har sovit som en kung i natt och det var underbart! Vaknade vid kl 8 i dag men valde att somna om och ta lite sovmorgon medan jag kan och det behövdes kände jag.

Nu längtar jag tills i morgon. Jag vill att Rasmus ska komma hem igen. Jag saknar att krama honom, jag saknar hans underbara röst, jag saknar att höra honom skrika, jag saknar att jag har någon som följer mig vart jag än går och jag saknar att busa med honom. Jag saknar att höra han snarka när jag ska sova och jag saknar att höra hans andetag tätt intill mig när han kommer och lägger sig bredvid om natten. Att det ska vara så ensamt att vara ifrån honom, även att jag inte är helt själv ändå. Men det är som det är, det går inte att jämföra. Ingen kan ersätta Rasmus, ingen oavsett! Så nu räknar jag bara ner tiden tills han ska komma hem igen, för jag börjar bli riktigt rastlös nu och jag vill att han ska komma hem och föra oväsen!!

Hm.. Om man ska prata om lite annat då?

Är det någon som läser min blogg, som har spelat eller som spelar Diablo3 ?

Jag har precis skapat mig en egen karaktär och det ska bli spännande och se hur det går. Innan har jag spelat med en av Daniels karaktärer. Men nu ska jag påbörja med en egen. Dagalie, heter jag med den. Helt underbart när jag döpte den och upptäckte att namnet var ledigt. Som Daniel sa när han hade frågat vad den skulle heta och jag sa Dagalie.. "Tror du att det är ledigt?" Med tanke på att det är flera miljoner personer som spelar det.. Så namnet kunde ju lika gärna ha varit upptaget. Men jag hade tur! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.