Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 maj 2013

Så obeskrivlig känsla ♥ v.6+5

I natt åkte vi in till akuten för tredje gången, pga min smärta i nedre delen av magen. Och idag trodde dem sig äntligen ha en förklaring till vad som orsakat det. En urinvägsinfektion! Det är ju typiskt att dem inte kunde upptäcka det tidigare, så hade jag sluppit gå med denna fruktansvärda smärtan i flera veckor i onödan. Men helt i onödan var det faktiskt inte. För idag fick vi förutom förklaringen, också se vårat barns hjärta slå för första gången. Och det var verkligen värt allt! Och inte nog med det, så fick vi äntligen ett ordentligt och exakt svar på hur långt gångna vi är. Vecka 7 (6+5) är för att vara exakt. Vilket ger oss ett beräknat förlossningsdatum på självaste julafton, 24 december 2013. Detta är verkligen den mest underbaraste julklapp som jag någonsin kommer att få. Och jag längtar otroligt mycket till december just nu. Kanske att bebisen väljer att komma tidigare? Och då är den 14 december ett utmärkt datum ♥

Men nu ska jag försöka sova några timmar innan Rasmus vaknar. Ville bara dokumentera denna extraordinära underbara känslan och fantastiska upplevelse och nyhet!

Godnatt kära läsare, hoppas väntan på nytt inlägg var värd väntan efter att ni läst detta underbara inlägget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.