Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juli 2013

Lite från i lördags..


Igår kom min älskade och efterlängtade son hem igen. Åh som jag har saknat honom. Det känns jätte skönt att ha honom hemma igen. Hela dagen igår bestod av massa gos och kramar, lek och bus. Och det syntes att han var glad att vara hemma hos mamma igen och leka med alla sina bekanta leksaker igen. Han fick även tre nya leksaker, som välkommen-hem-presenter. Och de uppskattade han verkligen! Skönt att ha liv och rörelser här hemma igen. Känns underbart att höra hans små fötter tassa omkring, hans röst och hans underbara skratt igen.


Igår innan Rasmus kom hem, så satte vi igång och storstädade. Gjorde bl.a. om i vardagsrumsfönstret, som jag tänkte att jag skulle dela med mig av här på bilden. Blev även några maskiner tvätt och så piskade Daniel vardagsrumsmattorna. Men gud vad energi vi gjorde av med. Så vi tog och cyklade ner en runda in till stan när vi var klara.


Efter städningen så åt vi lunch på Frasses hamburgareställe och tog sedan en god fika på AndraVåningen. Jag kände verkligen att jag behövde kaffe och något sött, efter all energi vi gjorde av med. Jag var helt slut nämligen. Det märks att man är gravid nu, när energin försvinner på nolltid och kroppen känns mörbultad efter nån timmes städning. Men det löste sig efter lunchen och fikan. Sen var det bara att invänta att Rasmus skulle komma hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.