Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 augusti 2013

Godmorgon v.22

Ja som sagt, godmorgon.  Idag gick vi in i vecka 22. Nu har läkaren varit här och han har begärt massa prover och infektionsprover nu. Samt ska de börja mäta min urin och mängden vätska jag får i mig. Han oroade sig över hur mycket jag kräks och hur lite jag kissar. Och så funderade han över om jag hade ärr bildning runt livmodern som kunde vara inflammerat eller iallafall att det orsakar smärtorna. Så nu ska massa prover tas och jag är livärdd över att behöva genomgå detta ensam. Jag hatar att ta/lämna prover. Då vill jag helst ha Daniels sällskap och stöd. *nålfobi*

Nu har dem varit inne här och gett mig en kanna med uppmätt mängd vatten och noterat den mängd vatten jag druckit idag och samlat in det jag kräktes idag. Jag vet inte när proverna ska tas, ingen har svar på det. Men förmodligen idag om jag tolkade läkarens krav till sköterskan rätt. Jag kommer att få kissa i en "balja" för att de ska kunna mäta. Det känns lite konstigt och nytit.. Jag har inte kissat sen igårkväll runt kl 20 och jag är fortfarande inte kissnödig ännu. Och det oroade läkaren. Dessa mätningar ska de iallafall göra i några dagar nu och om dem inte godkänner resultatet, så kommer de lägga mig med näringsdropp och vätskedropp i några dygn. Så minst 8 dagar till blir jag tydligen kvar här. Jätte kul! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.