Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 augusti 2013

Hur länge ska detta fortsätta?

Jobbig morgon..

Blir väckt kl 6 av att en sköterska plockar bort droppet jag hade under natten. Sen får jag somna om. Vid kl 9 blir jag väckt igen, för att läkaren går ronden och då säger hon att jag måste fortsätta och få fler påsar dropp. Fick även vägas idag och det visade att jag har gått ner i vikt och väger nu lika mycket som jag gjorde på inskrivningen på MVC i maj. Och så bad de mig dricka lite vatten ur glaset, vilket resulterade i att jag började kräkas och fick även upp blod. Det gjorde jätte ont och så började det krampa i magen. Har inte kunnat äta någonting idag och illamåendet sitter ständigt uppe i halsgropen på mig. Det är jätte jobbigt. Men Katja mår bra inne i magen och är aktiv hela tiden. Och det är en stor trygghet för mig. Men sköterskorna och läkarna blir ändå oroliga över att hon ska börja må dåligt. Och det har jag i tankarna hela tiden.

Idag kommer Rasmus hem ifrån sin pappa och jag saknar honom så otroligt mycket! ♥ Jag längtar såå efter att få krama om honom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.