Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 september 2013

Dota 2 Vengeful Spirit Aggressive Support Guide



Ska lära mig att spela denna supporthjälten, så älsklingen rekommenderade mig att kolla på denna videon och se hur andra personer spelar den och få se olika taktiker osv. Jag tycker det är jätte roligt! Spelade ett par rundor i går med denna hjälten, det gick ju bättre och bättre för varje game, men inte alls i närheten av hur duktig älsklingen och hans kompisar är. Men snart så. Han ser potentialen i mig, så jag behöver bara träna lite mer. Så när Rasmus inte är hemma eller när han sover, så passar jag på att förbättra mina kunskaper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.