Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 juni 2014

Min födelsedag

Dagen var hyfsad. Började som vilken dag som helst. Blev gratulerad av de jag träffade på. Och på eftermiddagen kom min sambo förbi med världens finaste bukett och gratulerade mig. Han kunde inte vänta tills jag kom hem.


Sen kom Rasmus pappa och hämtade honom för att ha honom över helgen. Alltid lika sorgligt tycker jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Innan de åkte så åt vi kladdkaka med grädde och vaniljsås. Sen efter kl 18 så åkte jag och Katja hem, där min älskade sambo väntade på oss. 

Det var inte länge som vi var hemma, innan vi gick ner till byn. Då bjöd min sambo mig på restaurang, där vi åt otroligt god middag. Jag åt chipotlemarinerade fläskfilemedaljonger med klyftpotatis, grillade grönsaker med rödvinssås och bearnaisesås. Det var sjukt gott! Och sambon åt en oxfiléplanka. Och han var lika nöjd som jag över maten.


Sen när vi kom hem så blev det en lugn och härlig kväll med min älskade sambo. 

Fick en SSD disk i present av honom, som han överraskade mig med genom att redan ha satt dit i min dator tills jag kom hem. Och så fick jag även ett nytt operativsystem, win8. 

Tack så jätte mycket ännu en gång älskling. Jag blev verkligen glad för allt. Du förgyllde verkligen min dag, med omtanke, glädje, kärlek, närhet, god mat, trevligt sällskap, underbara presenter och romantik.

Verkligen bästa födelsedagen på många år!


Du fick mig att känna mig speciell. 
Du gjorde mig otroligt lycklig.
En oförglömlig födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.