Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 oktober 2014

Nytt o gammalt..

Har investerat lite nya saker under senaste veckan.. Än är jag inte klar, men här är iallafall lite utav det som har flyttat hem till mig.

Bakform i silikon. (som jag ska använda till att baka "tågvagnar" av)
Storlek ca 32 x 27. Höjd 5 cm.

Ångkokset för pasta & grönsaker i 3 delar.

Modelleringsverktyg till tårtor och bakning.

Utstickare till marsipan/sugarpaste.

Ett lok (bakform i silikon) till Rasmus födelsedagstårta.
Storlek ca 27 x 18 cm. Höjd 6,5 cm.

Ett bäddset till vagn/vagga..

Ny body från Lindex Basic i stl 74 till Katja, fyndat på Tradera.
Dessa finns inte att köpa i butik längre och därför håller jag koll på Tradera och Ebay.

Nytt bäddset till Katja.

Och som sagt,, Mer är på väg. Ett stort paket från H&M, ett paket från Jollyroom och lite annat smått o gott.. Några utav Rasmus födelsedagspresenter är också investerade, men foto på dem kommer efter att han fått öppna dem.. Vinterskor är inköpt till oss alla fyra. Vinterjackor till mig, Rasmus och Daniel, samt overaller till Rasmus och Katja är också fixat(bild kommer inom kort). Även mössor, vantar och halskragar till barnen, samt vantar, halsdukar och mössor till mig och Daniel också. Ska även börja handla hem lite julsaker så småningom., Undra vart man hittar det finast? Jag har sån inspiration just nu. Hittat massa gardiner på Jotex och Hemtex, så all textil till julen är färdigt. Men resten....?! 

1 kommentar:

  1. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda.

    Blöjor,välling mm ,med leverans direkt hem till dörren över hela Europa

    www.blojbudet.se

    Idag 2 feb "crazy söndag" med 20 lit välling gratis

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.