Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juli 2011

eternal flame

- min Johan och hans son William.

Tänker tillbaka på helgen som var och festen vi hade.. Ärligt talat så var det faktiskt jätte kul att sjunga karaoke, så der måste vi göra om fler gånger!

För en stund sen så var Rebecca här på kaffe och lite tjejsnack. Alltid lika trevligt att träffa henne. Hon är helt klart, min riktiga allra bästa vän! Finns alltid här för dig gumman. Fan vad jag är glad att vi har kommit varandra så nära som vi har gjort!

Snart så kommer Johan ner igen.. Möjligtvis om jag inte fattade det fel, nu redan nästa vecka. Och fatta att jag verkligen längtar efter honom. Sen är det vår tur att åka upp till honom, vilket vi nog gör i September, under en vecka när jag inte har några tider att passa.. Wiiiihoo ;D

Fy vilket vackert väder vi har idag.....NOT! Regnar lite till och från, vilket är trist, för jag skulle behöva gå och handla dammsugarpåsar, men det får jag väl vänta med tills imorgon istället... Disktrasor behöver jag också köpa nya. Sen har jag nog allt vi behöver här hemma..

Vad ska vi hitta på resten av kvällen då? Rasmus ska snart sova, så det blir väl att slappa framför tv och diska upp lite innan jag också ska sova.. Ringa till älsklingen ska jag ju självklart göra innan jag somnar, annars sover jag ju inte gott..

Njaaa nu kan jag inte vänta längre.... Jag ringer dig nu direkt istället!! :)

Puss på er!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Söta lilla gumman då! Du är bäst<3 tycker oxå att det är roligt av vi kommer så bra överäns och jag har jättekul med dig... Love you!

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.