Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juli 2011

vilket jävla härj

Man kan ju inte sova i allt oväsen.. Angelica som bor i trappen bredvid, ringer mig precis när jag letar upp numret för att ringa Securitas och frågar "kan du ringa?" .. Då är det alltså inte bara jag som störs utav det.. Så nu har jag ringt om att det är ett gäng som härjar och ha sig här utanför. Tragiskt att folk inte kan ta hänsyn till att det finns de som vill sova om nätterna. Bara för att de dricker och sen börjar bråka, ska ju inte andra behöva stå ut med. Så ja, nu hoppas jag att Securitas tar tag i det här och får dem att gå härifrån om de ska fortsätta att härja. Vid kl 02:30 så ska de ju ändå vara tyst i området. Föra oväsen får de faktiskt ta och göra någon annanstans och inte mitt i ett bostadsområde, där det bor barnfamiljer. Inte ett acceptabelt beteende! Och det är en dålig utsäkt, att skylla på att de har druckit. För man får ändå inte dricka på allmän plats. Så det så!

Godnatt. Igen!



:: Uppdatering ::
Nu har Securitas varit här. Det tystnade en stund, men nu har de börjat bråka igen.. Suck! Det är ju typiskt...! Men vad mer kan man göra?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.