Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 mars 2010

v.7 (6+3)

Idag är det andra dagen som jag kräks. Var helt sängliggandes igår, och kunde inte göra annat än att dricka vatten och spy.. Men jag undrar om det är på grund av graviditeten eller om jag har åkt på kräksjukan.. Vad jag vet så är det ingen är i Ö-mo som har kräksjukan, så det vore ju lustigt om just jag får det, och ingen annan! Idag så kan jag iallafall gå omkring och göra lite andra saker än att spy och det känns skönt. Knaprade i mig två knäckebröd då jag läste att det skulle vara bra mot illamående, och då tog jag samtidigt två panodil, så nu har jag klarat mig i några timmar.. Skönt att det inte är som igår, då jag var glad om det gick en timma emellan. Men jag känner hela tiden att jag känner av illamående, men inte så jag måste springa och spy, inte för tillfället.. Men det kommer väl.. Dricker iallafall vatten hela tiden, fyller upp 3 flaskor med vatten som jag har i beredskap... Men nu ska jag gå och lägga mig en stund igen, för jag känner att det börjar snart igen.. Hoppas alla andra mår bra idag iallafall!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.