Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 maj 2014

En kväll framför tv

- tillsammans med min själsfrände, 
bäddar vi nu ner oss framför tv. Får se om det blir nån film eller något på tv.. Det har varit en otroligt varm dag idag. Vi tog en promenad ner till byn och köpte glass och sen träffade vi på en kompis till Daniel som vi pratade med en stund. Sen gick vi hemåt igen. Var så trötta när vi kom hem, så vi somnade. Men några timmar senare, relativt utvilade, vaknade vi igen. Men Katja sover fortfarande. Hon har blivit jätte duktigt på att sova om nätterna nu. Hon somnar för natten vid 7 tiden, sen vaknar hon runt 23 för att äta, sen sover hon hela natten och vaknar först runt kl 6-7 för att äta igen, sen somnar hon om och sover till 9, då vaknar även Rasmus, så då börjar vår dag. I helgen är Rasmus hos sin pappa, så det är väldigt tyst och alldeles för lugn här hemma nu, men han kommer hem imorgon eftermiddag igen. Och jag längtar fruktansvärt mycket! Jag trivs inte så bra när det är för lugnt och tyst här hemma, så jag längtar tills Katja blir äldre och börja föra oväsen, om hon nu kommer göra det förstås, en del barn är ju lugna och tysta av sig, men jag hoppas hon blir lika energifull som Rasmus är. Det är så underbart!
Hoppas ni har en trevlig helg allihop. Imorgon blir det åter igen, planering inför Katjas dop i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.