Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 maj 2014

Vila i frid, Emma Allard ♥

Jag kan inte tro att det har hänt. Jag kan inte tro att du inte finns bland oss längre. Du rycktes ifrån oss alldeles för tidigt, du var alldeles för ung. Jag har aldrig någonsin träffat en sån underbar person som du var. Du satte verkligen djupa spår i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig. Alla minnen jag har tillsammans med dig, kommer jag att bevara och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Emma, det finns ingen annan som är som du. Du är den gladaste, underbaraste, finaste, snällaste, roligaste och mest härliga person som jag någonsin har mött. Första gången jag träffade dig så visste jag att jag skulle trivas i ditt sällskap. Jag hade alltid kul när jag umgicks med dig. Vi hade alltid kul ihop och jag kommer alltid att bära med mig minnena med dig. Hoppas du har det bra där du är nu. 
Du är saknad och älskad för alltid.










♥ Vila i frid, Emma ♥
04/06/1986 - 18/05/2014




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.