Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 december 2009

Äntligen en bit på väg..

Har nu kontaktat tingsrätten idag och pratat med dem, och fick veta lite mer, bland annat att jag har fått en advokat, som skulle ringa upp mig, vilket hon gjorde för ca 30 minuter sedan, och hon verkade jätte trevlig och väldigt lovande, så jag skulle återkomma till henne på måndag efter lunch så skulle hon läsa igenom målet och alla papper och sen så skulle vi komma överrens om en tid och ha möte och ha en genomgång på allting och sen så skulle hon ställa upp för mig och stötta mig genom allting och få ett slut på alla tråkigheter, så att jag kan bli hel igen. För vem vill ha människor omkring sig som man inte kan lita på? Därför är det skönt att veta att det finns folk som har makt över människor, som överförmyndarnämnden och kommunen. De kan verkligen nysta upp allt som man som civil inte klarar själv på egen hand. Som att bråka med myndigheter och få en klar överblick över det hela, och få förändringar att ske och lögner att redas ut och få svart på vitt. För nu är det dags att lägga upp alla korten på bordet och syna alla bluffar! För nu är det slut på allt sånt! Nu tar jag i med hårdhandskarna och gräver djupare i allting som har hänt, för att få ett svar på varför! Så tack alla ni som står på min sida och stöttar mig när jag behöver stöd, jag hade inte klarat detta utan er! <3

Snart kan man se livet och framtiden ur ett ljusare perspektiv. Gud så underbart att veta, snart kan man andas med renad luft, utan några konstigheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.