Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 december 2009

Nathalie är så duktig

Då har man vikt ihop alla gardiner och sängkläder och dukar och lagt in i linneskåpet, samt vikt om en hel del, då det visade sig ligga lite hur som helst, bakom det vikta.. Typiskt ju! Så nu är frågan vad man ska hitta på här näst.. Sambon är och äter mat på Wärdshuset med kompisar, jag hade ingen lust att följa med, för det var potatisgratäng med bearnaisesås och något kött, och det passade inte mig, mohahaha!

Sitter just nu och pratar med N och C på msn, och med mor i telefon.. Lite små segt, för jag önskar att jag hade något att göra, som är lika kul som att vika textiler!! Funderar på att baka i eftermiddag, när sambon är hemma, så kan jag få lite sällskap.. Kylan är på väg in och julen är ju snart här, men frågan är om man lär få någon snö till jul... Vad det verkade som på metrologen på SVT så skulle det bli snö och minusgrader till nästa vecka, men vem vet, det kan ju ändra på sig.

Ikväll, vad händer då tro? Spela något spel kanske...? Åker till Eksjö...? Det finns ju mycket att välja på, när det kommer till nöjen, men att välja är däremot svårare... Men det återstår att se när sambon kommer hem, vilket humör han är på, och vad han känner för att hitta på! Han har alltid en massa saker för sig, och ingenting gör mig förvånad längre, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.