Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 december 2009

KAN DET BLI BÄTTRE?

Då har man hittat klänningen, som jag ska ha till jul... Letade som sjutton efter den förra året utan resultat, men nu fann jag den. Jag är så glad!! Jag har ju verkligen letat, jag tycker verkligen om tomteluvan, med den där jätte tjocka vita kanten.. Hohoho vad juligt det blir.

Snöö har vi fått ännu mer nu!! Det snöar hela tiden, och det blir bara mer och mer hela tiden, jag är verkligen överlycklig, för mängden snö som har kommit här! Och mer hoppas jag på!! Har tagit lite mer snö bilder, men bluetooth-mottagaren till datorn tjärvar nu, så det går inte att föra över dem för tillfället, men det får göras ikväll istället då! Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge..! Men nu så ska jag gå upp och gå ut till snööön igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.