Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 december 2009

7 dagar kvar..

Nu börjar man känna att julen är nära. Tänk, nu är det bara en vecka kvar, och snön bara fortsätter att falla med stora flingor. Hoppas att den stannar kvar till julafton! Julklappar har jag funnit några på Tradera då det finns mycket roligt där, och man får i stort sätt själv välja sitt pris! Så det blir bland annat en jätte gullig pyjamas till mitt yngsta syskonbarn, med figurerna från "I Drömmarnas Trädgård" tryckt på både byxor och tröja. Och min lillasyster får piercingsmycken, till hennes läpp-piercing, 50 stycken. Och mycket mycket mer... Det bästa är ju att de är nya saker som säljs, och inte begagnade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.