Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 december 2009

godmorgon

Kollade på VAKNA! med the Voice, i morse 06:30-09:00 som vanligt, och sen har jag pratat med mor sedan dess, har druckit kaffe och funderat på frukost... Grubblat på julklappar utan resultat.. Men nu har jag äntligen kommit på vad jag ska ge till min mor, min lillasyster, sambon och till sambons lillasyster med respektive, men icke kan jag komma på vad jag själv önskar mig, förutom att jag sa till far min, att jag önskade mig en "hushållsassistent" av honom, så att man kan baka lite bröd och annat nyttigt & gott gott :) Men vad önskar jag mig mer? Ingenting verkar det som.. Känns som jag har allting som jag önskar mig och behöver! Hm, jag nämnde mascara och annat smink till mor, eftersom hon har mer tillgång till storstadens butiker än vad jag har för tillfället!

Imorgon så funderar jag på att baka pepparkakor.. då jag köpte pepparkaksformar i Högsby igår! Blir även bak av lussekatter och julgodis, och sen får det minsann bli att julklappshandla snart också, så att man har det gjort innan julafton är här, för snabbt verkar det gå, snart är julen över och ett nytt år nalkas :)

Men nu så ska jag gå upp en sväng och brygga lite mer kaffe, och fortsätta att tjattra med mor min i telefonen.. Jul musik är igång och julstämningen börjar sakta men säkert förgylla vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.