Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 december 2009

nu vet jag vad jag önskar mig!


Denna mobiltelefonen, LG KP500 Cookie Rosa (ovan), som är så urgullig och rosa såklart! Har kollat runt lite, och den finns för under 1500:- och det var inget högt pris på en sån fin telefon. Har även funderat lite på en annan mobil också, LG KS360 Rosa (nedan) som bla. har ett qwerty-tangentbord, som jag alltid ha velat ha på en mobi.. Men även denna mobil finns för under 1500:- och jag vet att jag alltid kan inverstera en mobil själv, men eftersom jag inte kan komma på något annat som jag behöver för tillfället, som jag kan önska mig i julklapp, så önskar jag mig någon av dessa mobilerna. Men helst önskar jag mig LG KP500 Cookie Rosa!! Den är nog den sötaste mobiltelefon som jag någonsin har skådat!! Nu ska jag spela Dungeon Keeper 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.