Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 december 2009

Nyårsafton..

Ja tänk så fort tiden går när man har roligt! Nu har ännu ett år passerat med raska steg och ett nytt år kommer sakta krypande.. Men dock icke obemärkt!

Mycket planer finns inför det nya året, som jag har bestämt mig för att göra 2010, och några löften har jag också skaffat mig. Som bland annat sluta röka & spara lite pengar... Ska lägga pengar (som i vanliga fall går till cigaretter) i en burk, och se hur mycket jag har tjänat på att sluta röka på ett år. Men vi får se till nästa årskifte hur det gick med den saken..

Ikväll så bär det av till Eksjö för att fira in det nya året tillsammans med Johans lillasyster och hennes sambo.. Med lite mat och trevligt sällskap. Och det är ju aldrig fel... Så ska vi in till stan och kolla på fyverkerier också..

Men nu så ska man ta och börja göra i ordning sig kanske.. Kolla ut vad man ska ha på sig och sen bestämma sminkning och sen hitta ett par skor som passar.. Vet iallafall vilket ytterplagg jag ska ha, och det är en grå kappa som jag lånade av mor, som hon ändå inte använder! Jag vet inte om jag ska ha klänning eller kjol. Eller vilken topp eller tröja jag ska ha till.. JAG HAR BESLUTÅNGEST OCH JAG AVSKYR VERKLIGEN DET!! DET TAR ALL MIN ENERGI!!!!! Men jag får väl göra såhär! Jag väljer ut ca 10-15 plagg som jag kan tänka mig att ha på mig, och lägger ut de på den nybäddade sängen.. Sen plockar jag bort 5 åt gången, och tillslut så har jag kanske två kvar, och då får Johan välja åt mig! En klänning är borta och det är ju självklart den klänningen som jag skulle ha valt direkt till ikväll, men som vanligt så försvinner det som man vill ha och då blir man tvungen att välja och trilskas med alla andra kläderna..

Men nu så ska jag gå upp och dricka lite kaffe och börja med att plocka fram kläderna som Johan ska ha på sig ikväll, och sen påbörja mitt... Hinner jag så återkommer jag med updates, men inget som jag kan lova, jag hatar att stressa, så hellre allt i lugn & ro, än ingenting i stress!

Gott Nytt År

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.