Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 december 2009

Min julklapp


Denna jätte fina mobil fick jag i julklapp av min jätte söta sambo. En LG KU990i view touch. Tack så jätte mycket darling!

Ikväll så ska vi även åka hem, då mor min har blivit sjuk i maginfluensa och vi har ingen lust att bli sjuka lagom till nyår, men smittade har vi säkert redan blivit om vi har otur. Så nu ska vi bara packa ihop och sen bege oss hemåt. Till snön och kylan.. Här nere har snön försvunnit sedan några dagar tillbaka och jag saknar snön, så det ska bli kul att komma hem och gå i snö igen.

Imorgon så blir det att skotta snö och lägga lillasysters julklappar på brevlådan, då de blev lite fel med posten innan jul. Men nu har vi fått hem det säkert och då blir det att skicka det så hon får de innan nyår iallafall.

Nu så ska jag ta några bloss och dricka lite kaffe innan vi åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.