Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 oktober 2011

Ändrade planer

Jag tar tillbaka det jag skrev innan, angående fotograferingen. Jag tog inga kort, då jag istället valde att sitta och mysa med Rasmus i soffan hela eftermiddagen, innan han skulle bli hämtad. Så fotograferingen få bli på söndag eller med större sannolikhet på måndag. För när Rasmus kommer hem, så vill jag inget annat än att bara krama honom i flera timmar och då existerar ingenting annat för mig, bara Rasmus.

Jag saknar Rasmus, oerhört mycket faktiskt! Jag längtar tills på söndag, då han ska komma hem igen.

Imorgon så kommer min älskade Malin ner, det ska bli riktigt jävla mysigt och trevligt. Undra vad vi ska hitta på för skoj.. Vi har pratat om att ta en krogrunda, men en riktigt mysigt hemmakväll är inte heller fel. Det ska bli kul att få träffa henne igen, detta blir första gången som vi kommer att träffas utan barn. Hennes mamma erbjöd sig att ta hennes dotter en natt, så att hon kunde komma ner till mig och stanna till söndagen. Hon behöver komma iväg, efter allting som hänt i deras liv.


Det finns en person, som jag tänker väldigt mycket på, som alltid kommer att finnas i mitt hjärta oavsett.
Du vet vem du är.. Jag kommer aldrig att glömma den tiden, synd att det fick ett sånt hastigt slut, utan att varken veta varför eller därför. Men jag vet nu och det är huvudsaken!




Jag saknar min gubbe också. Han är ju i Göteborg denna helgen, känns tomt men jag klarar mig, vi ses ju på tisdag igen. Så det är också en dag som jag längtar efter. Jag kan inte fatta det riktigt än, att det verkligen är vi två igen, på riktigt?! Men det fattar jag väl så småningom.. Varje gång vi träffas, så känns det som första gången. Jag är lika nervös inför varje gång och jag blir alltid lika glad av att se honom. Det pirras i magen liksom. Mysigt är det, men jag blir så otroligt blyyyg! Kan ni fatta det? Nä inte jag heller, haha! Jag har iallafall en nedräkning nu, för jag vill så gärna träffa honom igen.


Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag påbörjade detta inlägget. Dricka hallonsoda och väntar på att John Blund ska komma och förföra mig till sängen. Känner verkligen hur ögonen faller ihop....


Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.