Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 oktober 2011

pic of the day

Rasmus sover, så jag tänkte att jag kunde passa på att lägga upp några nya bilder, då jag har överfört alla bilderna ifrån mobilen och lagt väl sorterade i mappar på datorn.

En liten uppdatering angående Rasmus:
Han har 3 tänder nu. Vänster framtand uppe och de 2 nedre framtänderna.

(SE OVAN) På detta kortet så kan man skymta de nedre tänderna.


 (SE OVAN) På detta kortet så syns han övre tand.






Bilderna är tagna i dag på morgonen. Fler bilder kommer att komma upp ikväll, för i eftermiddag så ska det fotograferas här hemma, har jag tänkt mig. Mobilen är rensad på både bilder och musik, så nu ska det finnas utrymme till många fler bilder. Hoppas att Rasmus är på humör för kameran, men det brukar aldrig vara några problem.

Strax så ska jag även börja förbereda middagen, diska och dammsuga. Allt ska vara klart innan Rasmus vaknar, så det är lika bra att jag sätter igång med det samma, istället för att sitta här hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.