Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 oktober 2011

äntligen hemkörd

Idag fick jag hem det nya tillskottet i möblemanget, alldeles nyss faktiskt. Och jag är super nöjd. Nu ska sakerna på plats och sen är det klart.

Vad tycker ni?

Den är visserligen i en lite mörkare nyans än min tv-bänk är, men de passar bra ihop. Jag har kommit på att jag gillar stora robusta möbler, furu, ek, etc. Det känns hemtrevligt.
Nu består nästan allt i furu här hemma, kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig från allra första början, men det känns bra iallafall. Nästa steg blir att vit-betsa alla furumöblerna, så blir det ljust och fint. Och köpa snygga knoppar som matchar, till både vitrinskåpet och tv-bänken.. Ikea? Ullared? Harald Nyborg? Jem & Fix? Vem tror ni skulle ha snyggast knoppar?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.