Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 oktober 2011

Grattis Rasmus på 1 årsdagen!!!

...och grattis till mig på 1-årsdagen som mamma.


I dag så är det Ett (underbart) år, sen min älskade lille Rasmus föddes. Jag kan inte fatta (hur mycket jag än försöker) vart alla de här 365 dagarna har tagit vägen egentligen.. Det känns ju som om det var i förra veckan som han fortfarande låg (satt) i min mage. Och vips, så är han 1 år. Otäckt ju hur fort det går.. Jag saknar den tiden, som gravid, varje dag - men jag njuter av varje sekund som jag har tillsammans med Rasmus och att få vara Rasmus mamma. Det är det bästa som har hänt mig och det allra bästa jag vet. Jag har funnit min mening i livet och det är att vara Rasmus mamma!

Så i dag är det Rasmus allra första födelsedag.
Grattis mammas lille älskling på din 1-årsdag :)

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.