Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 oktober 2011

äntligen hemma!

Nu har Rasmus äntligen kommit hem igen! Som jag har saknat honom. Han var väldigt mammig när han kom hem. Funderar på ifall han har en ny tand på gång, för enligt Johan så hade Rasmus varit väldigt gnällig i helgen, inte haft någon aptit och haft svårt för att somna. Får hoppas att han sover bättre i natt och vill äta sen vid middagen. Jag gav honom en flaska välling på 270ml när han precis hade kommit hem, för han hade fått gröt vid kl 10:30 men inte velat äta något typ, men han drack iallafall upp vällingen, så det känns skönt att han har fått i sig något, sedan så har han även ätit ett smörgåsrån som han fick efteråt. Vid klockan 16 så är det middag, så får se hur mycket mat han vill äta då.

Idag så är jag även barnvakt åt Alicia, Kattas yngsta dotter. Det går jätte bra, hon är så glad och lekfull, hon är snäll mot Rasmus också, men jag har iofs inte lämnat dem båda ensamma någongång, så hon har inte fått möjligheten att göra något än hehe, en macka har hon fått så hon sitter snällt framför barnprogrammet och äter. Få se hur länge det är så här lugnt. Rasmus sitter och leker i sin säng just nu, men ska ta upp honom strax.

Nu sitter även gubben på tåget hem ifrån Göteborg. De har haft jätte kul sa han. Han kommer hit en runda ikväll, han är hemma vid 18-tiden, så han dyker väl upp här runt 19:00 skulle jag tro.. Jag saknar honom och är jätte nyfiken på att få höra hur de har haft det och vad de har gjort. Och jag vet att han är lika ivrig på att få berätta om deras äventyr, som jag är på att få höra om det. Blev glad när han skrev att han vill träffa mig idag, för vi sa annars i torsdags att vi skulle ses först på tisdag igen, men han saknade mig för mycket för att vänta tills dess.

Nu ska jag återgå till barnen, men ville först ge er en liten uppdatering, när barnen ändå är så lugna och snälla.

På återseende senare ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.