Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 oktober 2011

2 dagars längtan..

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Det var ju tänkt att Simon skulle komma hit idag, men det blev ändrat i sista minuten.. Sen så var det även sagt att han skulle komma på tisdag, men så det blir onsdag som gäller istället, för han kom på att han skulle på kurs på tisdag, vilket jag totalt hade glömt att det var just denna tisdagen. Då ville han även övernatta också, vilket jag inte tackar nej till, för vem tackar nej till att slippa att sova ensam? INTE JAG IALLAFALL! Så nu är det bara att hålla tummarna, att ingenting oväntat sker


Imorgon (eller tisdag) så kommer mitt vitrinskåp, som jag har köpt. Det ser ut ungefär som något i stil med den som är på bilden. Jag är så nöjd med köpet! 275 kr för denna stora möbel och varav 150kr är för hemköring, det är inte dumt. Det gäller att slå till rätt, om man vill vinna. Eller har jag fel?
Imorgon så ska jag även följa med min vän Katrine, när hon ska närvara på besiktiningen av deras nya lägenhet. Då hennes sambo jobbar imorgon, så önskade de att jag följde med i hans ställe. Jag fick se lägenheten idag, så jag vet vad jag ska påpeka på, när det gäller brister och fel i lägenheten. Förhoppningsvis så krockar inte detta, jag vet nämligen inte när de kommer och levererar min möbel, då de sa att de skulle ringa när de var på väg typ.. Inte heller så fick jag någon tid av Katrine, om när besiktningen skulle äga rum..

Hmm... Det knackar på min dörr.... Vem kan det vara??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.