Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 oktober 2011

Störst av allt är kärleken


Alltså, jag är verkligen glad, jag har varit extremt glad i flera veckor nu, jag känner verkligen hur adrenalinet i droppen rusar och det känns underbart och ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till av all den sprallighet jag känner i kroppen. Ruset är otroligt, jag skulle kunna springa jorden runt 10 gånger känns det som, så glad är jag. Och vet ni varför? Det är för att jag har de allra bästa pojkarna som finns, i mitt liv, min son Rasmus och min fina Simon. Bara i kväll så har Simon verkligen gjort mig glad, hans söta sms skapar verkligen fjärilar i magen och myror i benen, han sa att jag var en underbar tjej, att han saknar och längtar efter att få ha mig i sin famn och att han älskar mig. Efter 9 år, så älskar han mig fortfarande?! Kan ni fatta det?! Om inte det är kärlek, så vet jag inte vad kärlek är..! Jag är den lyckligaste som någonsin har gått i ett par skor. Han var min allra första pojkvän och han lär även bli den sista också, för det känns som att detta kommer att hålla, jag är hoppfull och jag är glad. Ingen ska någonsin få förstöra mellan oss igen, det är Simon och jag, det ska förbli vi och det är bättre än vad jag någonsin vågat drömma om, han är min prins och detta är vår saga.

- Störst av allt är kärleken.

3 dagar kvar, sen får jag vara i hans famn igen. Längtar så fruktansvärt mycket och saknaden växer för varje minut som går. Kan det inte bli tisdag nu, så jag får krama om min prins!!!


Rasmus, mamma älskar dig mer än ord kan beskriva och det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord, men inte ens världens alla bilder kan beskriva hur otroligt mycket jag älskar dig. Du är det absolut bästa som någonsin har hänt mig. 25 oktober 2010, den allra bästa dagen i mitt liv och varje dag sen dess har du förgyllt mitt liv med kärlek, glädje, skratt och tårar. Jag kommer alltid att finnas här för dig, oavsett. Glöm aldrig det!!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.