Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 oktober 2011

saknaden är stor

Idag åkte min lilla älskling till sin pappa, som alltid så blev det extremt tomt och ensamt. Jag hatar verkligen att vara ifrån honom, jag saknar honom så fruktansvärt mycket när han inte är hos mig, jag kan inte slappna av och njuta av egentiden, vilket många säger att jag ska göra, men det är omöjligt för mig. Kommer aldrig att lära mig, men varför ska jag göra det, min son är mitt allt, han är mitt liv och det som jag lever för. Han får mig att må bra varje dag och ger mig ett leende på läpparna så fort jag öppnar ögonen på morgonen. Jag skulle aldrig kunna njuta av att vara ifrån honom, det känns så fel när jag hör något sånt. Jag begär aldrig att få vara barnledig, för jag mår inte bra av det, jag njuter istället av varje sekund som jag får spendera med Rasmus, för då mår jag som bäst. Mamma älskar dig Rasmus, du är det bästa som har hänt mig, utan dig så har jag inget att leva för.
Längtar tills på söndag, då du kommer hem igen och jag får krama och pussa på dig igen!!

Imorgon bär det av mot Ronneby, för att spendera kvällen tillsammans med Simon, hemma hos honom. Ska bli kul att få se hur han bor. Tåget går 15:39 ifrån Karlskrona, så beräknas jag vara framme 16:02, så möter han mig vid stationen. Jag tror att det kommer att bli en trevlig kväll, det ska bli jättekul att träffa honom igen.

Men jag kommer alltid att tänka på Rasmus, han finns alltid i mina tankar, och det kommer han alltid att göra. Det går inte en sekund utan att jag tänker på honom, jag kan inte göra något utan att tänka på honom. Men det är så jag vill leva mitt liv, det var så som jag drömde om att det skulle vara den dagen som jag blev mamma, det är som det sägs, dagen du blir mamma så kommer du härdanefter att ha ditt hjärta springandes omkring utanför kroppen. Det kan jag verkligen hålla med om, för det är Rasmus hjärtslag som får mitt blod att cirkulera. Utan han, så stannar mitt hjärta. Jag kommer alltid att finnas för dig, jag lever för dig, jag kommer alltid att vaka över dig och följa vartenda steg som du tar, stötta och trösta dig när du har det jobbigt eller är ledsen och skratta med dig och glädjas åt dig när du är glad och har en bra dag.

Nu ska jag fortsätta att vara social, ha en fortsatt bra fredagskväll kära läsare.
På återseende! Godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.