Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 oktober 2011

välkommen till bloggvärlden

Har under kvällen nu hjälp min underbara vän Angelica Bäck, att komma igång med att blogga. Så nu ska jag hålla utkik efter nya inlägg varje dag, i hennes blogg. Adressen till hennes blogg är: http://angiiel-angiiel.blogspot.com/ så gör som jag, ni också, håll utkik!!

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova, Rasmus sover sen flera timmar tillbaka och jag ska göra honom sällskap nu tänkte jag, för tröttheten blir bara mer och mer märkbar och jag vill gärna komma in till sängen INNAN jag somnar här på soffan.. Men vi hörs imorgon igen. Hoppas ni sover gott och drömmer sött!

GODNATT <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.